Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Betalen


Betaalmogelijkheden webshop
Alle prijzen van de producten die via Veronix.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen
Veronix biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
(Zie welke van toepassing is )
- Betalen met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)

 


Hoe kan ik betalen via iDeal?
Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betalen in jouw eigen vertrouwde internet
betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van jouw bank. Deze
betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank,
Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.


Hoe kan ik betalen met een Creditcard?
Je kunt jouw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse
creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer je voor deze
betaalmethode kiest, vul je het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de
vervaldatum en de 3-cijferige CVC code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw
kaart) in op de betaalpagina.
Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via
SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van
de bestelling wordt jouw creditcard betaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er
contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen.
Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet
mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag
afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.


Hoe kan ik betalen met Sofort Banking?
BEDRIJFSNAAM biedt de mogelijkheid om met Sofort Banking te betalen. Sofort
Banking is eigenlijk een online overboeking waarbij je gebruik maakt van jouw
internetbankieren gegevens.
In de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH log je in met jouw vertrouwde
inloggegevens voor internetbankieren. Selecteer vervolgens de bankrekening waarmee
je wilt betalen. Daarna vul je de bevestigingscode in en klik je op volgende. Je ziet nu
een bevestiging van jouw bestelling in onze webshop.
Veilig betalen


Is winkelen op BEDRIJFSNAAM veilig?
Winkelen bij Veronix is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden
deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen
toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en
niet bekeken kan worden door anderen.
We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke
voorschriften.
En wij geven je persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.
Bestellen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen?
Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in
jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan
om je browsergeschiedenis te wissen (zie rechtsboven internet browser, geschiedenis,
geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen
en overgaan tot betaling.


Kan ik een bestelling annuleren?
Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar
VOEG EIGEN E-MAIL TOE met de vermelding van je naam, bestelnummer en
besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de
bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.


Service & Garantie
Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van
aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek aan
mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Veronix,  het
product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage,
verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Veronix het
product herstellen of vervangen binnen een door BEDRIJFSNAAM aan te geven
redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product,
dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Veronix,
herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Veronix verwacht kan worden
gezien de kosten van dit herstel, zal Veronix een vergelijkend vervangend
product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven.
Als zich niet gehouden wordt aan de door Veronix gegeven instructies, of als
je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het
product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of
vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen
indien het product is bewerkt.
Schade aan de volgende horloge onderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en de
batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de
wettelijke garantie waar de consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat
een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten.